Thursday, April 1, 2010

Behind The Scenes

Ladies & Gentlemen!

Som si vedomá toho, že tento článok píšem bez vedomia zúčastnených, ale chcelo sa mi tak nostalgicky zaspomínať na časy, keď môj fotoaparát nebol zaliaty Krvavou Mary. Boli sme len tak na záhrade, v mojej hlave sa zrodila idea "Think Pink" and here you are! Ruský Vogue, slovenskí umelci a britská hudba v pozadí. Netvrdím, že som fotograf, lebo ja viem, že nie som. Nemám ani poňatia o žiadnych technických záležitostiach v tomto smere, nulové skúsenosti. Ale baví ma to. Najmä keď je Terry mojou inšpiráciou. Život je o tom, urobiť si ho čo najpestrejším, tak prečo nenavliecť zopár chlapov do ružovej??

6 comments:

J. said...

Pěkné fotky :)

Sandra said...

mat takych liberalnych kamaratov... :)

Marija said...

fuha, zaujímavý nápad, z ktorého vznikli skvelé fotky. Som veľký fanúšik tej predposlednej s Vogue:D:D

Linds Pilecki-Fotul said...

wau:D.. asi aj ja pofotím patrika :D

Foly D. Sante said...

:) myslim ze tieto ftoky si mala uz na svojom starom blogu este na blog.cz..ci nie?
ale su skvele

Lucy said...

skvělý fotky!!