Saturday, October 2, 2010

24 hours in Albion







 






30 hodín v autobuse, neskonalé množstvo červených Marlboro, Captain Morgan na dobrú noc, únava, lezenie si na nervy. Cesta do Londýna s Nasťou. Koketný colník pred Eurotunelom, sushi na Victoria's Station, litre Starbucks kávy. Kilometre odchodené pešo, spoznané odľahlé časti Londýna a rovnako aj centrum. Camden Town, Oxford Street, Topshop, Zara, Primark. Luton Airport, kde som musela nechať polku vecí, kvôli baggage overweight, ďalší colník nechávajúci komplimenty, let domov. Keď som nazrela cez okno lietadla von, uvidela som len modrú plochu a oblaky v nej. Akokeby neexistovalo nič iné okrem neba. Bola to Temža podo mnou a bola krásna.  Veľmi málo času na tieto miesta, ale o to väčšia túžba.

4 comments:

Dinele said...

Ahoj, na tvoj blog som narazila náhodou, ale veľmi ma zaujal. Ako dlho si bola v Londýne? Cesta musela byť ozaj strašná, neviem si ani predstaviť 30 hodín v buse Oo
P.S. Keď budeš mať chvíľu pozri na moj blog))

Dinele said...

Ahoj, na tvoj blog som narazila náhodou, ale veľmi ma zaujal. Ako dlho si bola v Londýne? Cesta musela byť ozaj strašná, neviem si ani predstaviť 30 hodín v buse Oo
P.S. Keď budeš mať chvíľu pozri na moj blog))

Zanna said...

Ta vevericaa :D :)

Wera said...

ejha...velmi zaujimavy blog :)